jkfotografi.blogg.se

4 bilder sen sist

Publicerad 2015-04-29 21:24:09 i Allmänt,

 
Slänger upp 4 bilder sen sista blogginlägget, mera bilder kommer senare med bättre kvalité (bilder från systemkameran). Hur som helst så tänkte jag berätta om min dag för er.

Idag hyrde Elina och jag varsin cykel och cyklade in till Palma för att fota, ligga på stranden i ett par timmar (då vi redan har överflöd på bilder) och sedan ta en lunch på Hard Rock Café. För er som inte visste det har min dröm varit i över 9 år att få äta på något av alla Hard Rock Caféen där ute. Idag gick min dröm i uppfyllelse. Musiken var hög och bra och maten var otroligt god och drinken kylande. Jag? Lycklig! Efterråt sprang jag in i shopen och köpte mig en skön hoodie (som jag sitter i nu). Sen på eftermiddagen blev det mulet och vi har sedan dess suttit inne och redigerat bilder till vårt reseprojekt som ska redovisas i skolan nästa vecka. :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela