jkfotografi.blogg.se

Portrait of David Rydberg

Publicerad 2015-09-06 19:28:00 i Allmänt, PLÅTNINGAR,

 
Tja!
 
Haft en bra helg? Min helg har varit riktigt bra, den skulle beskrivas som lugn men jag har ändå flängt runt mera än vad jag har varit hemma. Lite bildbehandlig blev det på fredagen som ni ser nedanför, bilden är från i våras på David Rydberg. 
 
Annars har jag hängt med vänner i helgen, shoppat aningens för mycket men ändå nödvändiga saker och idag började jag morgonen med en löprunda i spöregnet. Min astma känns äntligen lite bättre men det är fortfarande jobbigt med andningen men höften sitter kvar! 

Just nu sitter jag med fötterna i fotbad framför tvn och mer än så tänker jag nog inte göra ikväll. Ska värma mig en kopp med ingefärste och redigera lite lätt i photoshop. Imorgon kommer CANON på besök till skolan så det blir en lång men väldigt spännande dag! Canon var på besök i våras i Jönköping på den skolan som jag gick då men oturligt nog var jag sjuk just då så det känns skönt att äntligen få träffa dem!

Trevlig kväll alla!
Modell: David Rydberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela