jkfotografi.blogg.se

Välkommen till min värld

Publicerad 2015-01-16 22:08:00 i Allmänt,

Hej!
 
Jag heter Jennie Kempe och är 22 år gammal och håller på att studera till fotograf på June Folkhögskola i Jönköping. Jag har bloggat sedan 2007 men har nu bestämt mig att skapa en helt ny blogg där jag mest skriver om mitt fotograferande men givetvis lite annat smått och gott.
 
Jag kommer från en väldigt liten kommun som heter Åtvidaberg, förutom att fotografera älskar jag mode, smink, mat och träning. Det är när jag fotograferar som jag känner mig som mest levande och älskar varje sekund då jag håller min älskade Canon 6d i handen. Min favorit sak att plåta är porträtt.
 
 
Sugen på att bli fotograferad? 
 

Under våren kommer jag ständigt behöva modeller till olika projekt så uppskattar verkligen mail från fotosugna tjejer och killar som vill stå framför kameran. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela