jkfotografi.blogg.se

BEHIND THE SCENES

Publicerad 2015-01-24 14:55:00 i BEHIND THE SCENES,

 
Nu är mina två plåtningar gjorda för idag, både Lisa och Matilda var jätte roliga att fotografera. Trots att det "bara" var 1 minus ute har JAG aldrig frysit så mycket som idag under någon av årets fotograferingar. Kylan berodde mycket på den hemska blåsten. Jag kände mig fruktansvärd när jag själv stod och frös i en tjock jacka och bad mina modeller ta av sig jackan och börja posa. Men de bet ihop bra och jag ser verkligen fram emot att gå igenom bilderna sen. :-)
 
Nu ska jag hjälpa till här hemma med att baka semlor, mums! Efter det hoppas jag på att jag hinner gå igenom bilderna lite innan det blir utgång ikväll! :-)
 
Slänger in fyra BEHIND THE SCENES bilder från idag, oredigerade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela