jkfotografi.blogg.se

Perfekt fredag

Publicerad 2015-02-14 00:48:00 i BEHIND THE SCENES,

 
Morgonen började med en stor kopp kaffe och att packa inför söndag då jag ska åka tillbaka till Jönköping igen. Samtidigt som det passade jag även på att städa mitt rum samt städa min dator (=föra över massor bilder till min externa hårddisk). Efter det värmde jag upp med styrketräning innan jag begav mig ut på en löparrunda och letade branta härliga backar. Väl hemma hann jag knappt sparka av mig skorna innan jag var i duschen för inte kort därefter fiskade jag upp Emma för en spontan fotografering. Vi hade bara tänkt fota för skoj skull men jag blev så nöjd med bilderna så jag kommer nog använda en eller två till min portfolio som vi ska börja bygga nu de kommande veckorna i skolan. KUL!
 
Väl hemma igen gjorde jag varm oboy till Emma så hon skulle få upp temperaturen igen och jag passade på att byta byxor (då jag satt i snön under hela fotograferingen, haha). Sedan började Emma och jag göra pannacotta inför kvällen, då våra familjer idag skulle ha en myskväll tillsammans med trerätters. Kvällen blev helt underbar med mycket skratt! ♥
 
 
En "behind the scenes" bild :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela