jkfotografi.blogg.se

Jag skulle kunna bo i studion

Publicerad 2015-02-25 22:34:00 i Allmänt, PLÅTNINGAR,

 
Jag har en talang som jag måste säga kommer till bra anvädning ibland. Det är stänga av kroppens mående när jag är sjuk och pusha mig själv. Jag tog min temp nu ikväll och jag har hög feber, jag kände redan imorse att jag inte mådde bra. I natt sov jag 1 timma pga feber och förkyldning. Men eftersom jag skulle fota två tjejer som hade åkt 2 timmar till mig för att bli plåtade var det bara att stega ut från kroppen och lura mig själv att vara frisk. Jag tyckte det gick riktigt bra och jag har haft en toppen dag med tjejerna jag plåtade. Förutom när det blev svart för ögonen och jag ramlade ner från en stol och har skrapsår på hela armarna men what the heck. Nu mår jag pyton men det tar jag med en klackspark.
 
Julia heter den ena person som jag plåtade, hon har jag träffat tidigare då hon sökte till samma fotoskola som mig men valde att gå Gotlands fotoskola och den andra tjejen heter Matilda och är vän med Julia (hon på bilden nedanför). Båda tjejerna var galet roliga med samma humor som mig vilket gjorde dagen ännu bättre! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela