jkfotografi.blogg.se

Jag kan andas igen...

Publicerad 2015-02-05 22:59:53 i Allmänt,

 
Ikväll unt sjutiden skickade jag iväg min bok för tryck efter jag har suttit nergrottad i photoshop i över 3 veckors tid. Min bok heter "Variety" och innehåller många olika människor med olika udda rekvisita. Det har varit stressigt men jag har älskat varenda sekund utav det här projektet. Även fast jag har slitit mig i håret, suckat högt så är det just de här dagar jag gillar allra mest. Jag gillar att ha mycket att göra och känna press samt stress. Dock kan jag inte ljuga - det ska bli så jäkla skönt med sportlov nu! :-)
 
Under sportlovet kommer även min bok levereras, jag åker hem imorgon till Åtvidaberg och har fixat att boken kommer just dit så ska bli så spännande att se resultatet. Är dock lite smått nervös! 
 
Efter boken hade skickats iväg stack jag ner till printrummet för att printa ut min bild till "månadens bild" som vi har i skolan en gång varje månad. Här är min tolkning av månandens bild för Januari månad där temat var utveckling. Eftersom jag har suttit hela dagen lång så stack jag till gymmet och körde en timma, det perfekta avslutet på dagen. Nu ska jag packa det sista så resväskan är packad och redo imorgon bitti! :-)
Söta lilla mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela