jkfotografi.blogg.se

Intensiv helg

Publicerad 2015-02-22 23:21:00 i PLÅTNINGAR,

 
Tja!

Med en snorig näsa, feber och frossa så ligger jag i sängen och redigerar bilder från min underbara helg. I fredags kom Hanna, David och Emma hit till Jönköping och tillbringade helgen med mig och under hela lördagen var vi i studion. Vi fotade över 10 timmar och använde oss av runt 5 olika färger till bakgrunder. Men jag måste erkänna att jag är mest såld på den svarta bakgrunden. 

Efter alla fotograferingar hade vi mys hemma hos mig och sedan blev det utgång. Redan i fredags började jag känna mig hängig och allt eftersom blev jag sämre och sämre. Men min helg har varit fantastisk på alla sätt så jag ska inte klaga på min förkyldning och istället visa en bild från helgen på David:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela