jkfotografi.blogg.se

DING DONG - THE FEVER IS GONE

Publicerad 2015-02-27 22:46:00 i PLÅTNINGAR,

 
De senaste dagarna har jag bara gjort två saker - jag sovit och gjort urval från 5 olika dagars fotograferingar. Kanske inte låter speciellt mycket men som jag pepprar med kameran vill jag lova att det var väääldigt många bilder. Nu är äntligen febern borta och jag känner mig som en människa igen. 
 
Ikväll har jag suttit och redigerat lite bilder för skoj skull innan det är dags att välja vilka av alla bilderna som jag vill ha till min portfolio. SVÅRT! Men jag har några plåtningar till att göra till min portfolio så än är jag inte klar. I morgon kommer en vän till mig från Åtvid hit och vi ska shoppa, fika och bara mysa. Sen på söndag ska jag assa en i klassen i studion - ska bli jätte roligt det med! Sedan kommer jag längta massor tills nästa vecka då vi ska ha massor roliga lektioner som hudretusch bland annat. CAN'T WAIT!
 
Bild på David från förra helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela