jkfotografi.blogg.se

Fisheye i svart pist

Publicerad 2015-04-09 20:06:38 i Allmänt,

Livet i Sälen är helt underbart! Jag ser ut som en kräfta i ansiktet, smörjer regelbundet med solkräm och sitter nu med det fetaste lagret av aftersun på kinderna.

Vi började med att i tisdags ägna dagen på Lindvallen, på onsdagen körde vi vidare till Tandådalen och idag har vi tillbringat hela dagen på Hundfjället. Vi har åkt alla backar förutom "Väggen". Den roligaste backen hittills var nog backen bredvid Väggen som heter "Worldcupbacken" men "Hanget" var riktigt rolig den med. Jag skulle ljuga om jag inte sa att jag var sugen på att köra Väggen men mina stålkanter är inte i det vassaste laget och tror nästan de borde slipas först innan jag kastar mig ut i den backen. :-) 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: JUNITJEJ

Publicerad 2015-04-09 20:09:14

Vilka läckra bilder!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela