jkfotografi.blogg.se

Fri-yay!

Publicerad 2015-09-04 16:07:00 i Allmänt,

 
Skönt med en ledig fredag. Passade på att boka in mig till vårdcentralen och kolla upp min astma som har varit väldigt knagglig den senaste veckan. Jag fick kortison via lufttryck och sen fick jag hämta ut en kortisonkur på apoteket. Nästa lördag ska jag springa en halvmara i Sthlm men astman hinner nog rätta till sig tills dess så jag känner mig än så länge inte så stressad. Det här loppet kommer jag inte satsa på att slå något personbästa utan det här är bara för skoj skull. Det tråkiga däremot är att i somras fick jag inflammation i muskelfästet i högra höften och nu när jag har börjat kunna springa igen så kommer detta. Men vem springer egentligen enbart i medvind? :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela