jkfotografi.blogg.se

Bara lite behind the scenes bilder från mobilen

Publicerad 2015-03-09 22:46:00 i BEHIND THE SCENES,

 
Just nu är det stressiga veckor, jag har gjort väldigt många fotograferingar bara på de senaste veckorna och mera kommer tillkomma plus andra fotouppgifter i skolan. I helgen åkte jag hem till Åtvidaberg för att fota två killar som är i ett förhållande med varandra till min bild till "NORMSTORM" som kommer hänga uppe i Jönköpings resecentrum. Bilden kommer vara 100 x 140 cm, mäktigt! Direkt efter fotograferingen satte jag mig som vanligt och gjorde urvalet av bilderna. Jag tror redan nu att jag ha bestämt vilken bild som jag ska välja vilket är skönt. 
 
Efter började jag planera söndagens och måndagens plåtning med Lisa och efter lunch på söndagen åkte jag tillbaka till Jönköping och tog med mig Lisa hit. Jag fotograferade Lisa till lite ansökningsbilder till skolor, dans och gymnastisk inspirerade bilder, mode och lite porträtt. Jag känner mig nöjd med de timmarna vi la ner i studion ikväll har jag suttit och gått igenom bilderna (..men jag är långt ifrån klar - blir en sen kväll.)
 
"Kan du hålla bakgrunden åt mig så ska jag bara springa och hämta tejp". Idag hade jag tur att jag fotade en gymnast i studion.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela