jkfotografi.blogg.se

Rekvisita

Publicerad 2015-01-16 22:51:32 i Allmänt,

 
Jag är så förväntansfull vad resten av den här månaden har att erbjuda! Den här månaden ska vi göra en egen fotobok i skolan och jag ska fotografera hemma i Åtvidaberg i två veckor framåt. Jag har köpt rådjurshorn, låtsas snö, vintage stol mm till olika fotograferingar. Mitt tema för boken är - utklädnad. Bilderna kommer vara väldigt varierande med många olika modeller men det som kommer väva ihop bilderna är redigeringen och snö på bilderna.
 
 
Lite av min rekvisita:
guldigt tyg, rosor, roskrans, stol, låtsas snö, rådjurshorn och så mycket annat som inte är med på bilden. Lite måsta man ju utelämna ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela