jkfotografi.blogg.se

Ju konstigare det ser ut i verkligheten, desto bättre på bild

Publicerad 2015-01-25 22:53:00 i BEHIND THE SCENES,

 
Shit vilken rolig utgång det blev igår, vi hamnade på Platens där det var 90-tals tema och dansade tills fötterna gjorde ont till gamla klassiker. Trots att jag knappt sov någonting i natt har jag haft en riktigt produktiv dag. Jag sprang upp till Emma direkt efter frukosten där vi fixade Lovi och Emma inför dagens plåtning. Blåsten var inte lika jobbig som igår men isande kallt var det iallafall vill jag lova. Under hela plåtningen snöade det så jag pepprade på med massor bilder bara för att vara på den säkra sidan att jag fick några bra bilder där inte snön förstörde. Lovis fötter blev tillslut blåa och hennes vantar fick fungera som sockar.
 
Nu ska jag fortsätta med att gå igenom bilderna från helgen framför någon trevlig serie innan jag går och lägger mig. Jag kom precis hem från Emma där vi har suttit och gråtit hela kvällen framför en jätte fin och sorlig film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela