jkfotografi.blogg.se

Allt för konsten

Publicerad 2015-01-17 23:26:00 i BEHIND THE SCENES,

 
Som jag skrev i mitt tidigare inlägg från idag är att jag vill fotografera mina modeller ute i kylan i tunna sommarplagg till mitt bokprojekt eftersom det handlar om mode. Under tiden vi inte fotograferade svepte vi in Sofia i en pläd och vi fick flera nyfikna blickar och roliga kommentarer från folk som gick förbi vilket är alltid roligt! ;-) Någonting händer i lilla Åtvidaberg!
 
Imorgon ska jag fotografera Hanna och Johanna. Först ska jag fotografera Johanna i en kroppsmålning och stackarn ska inte ha så speciellt mycket kläder på sig. Nu har jag dock bestämt mig att försöka komma ihåg inför varje plåtning att ta med mig en termos med någon varm dryck till mina modeller så de kan värma sig under plåtningens gång.
 
Behind the scenes bilder från idag:
Still smiling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela