jkfotografi.blogg.se

Kylande VS Värmande

Publicerad 2015-02-11 17:06:18 i Allmänt,

 
Efter att jag hade tillbringat förmiddagen inomhus i ett mörktrum med min kamera kastade jag mig ut i solen för att fotografera lite i motljus. Termometern stod på 6 plusgrader och all snö börjar tyvärr försvinna. Jag älskar att solen är tillbaka men jag hoppas att snön håller sig kvar också.

Här är en bild från dagen:
När jag är nästan klar med min redigering i photoshop brukar jag ibland lägga på ett filter. Antingen lägger jag på kylande filter eller värmande filter. Oftast lägger jag bara på några få procent. Här nedanför har jag redigerat en och samma bild i två olika filter. 
 
 
 
Värmande filter, 10 %
 
 
 
Kylande filter, 10 %

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela