jkfotografi.blogg.se

NORMSTORM

Publicerad 2015-04-02 19:51:08 i PLÅTNINGAR,

Åh, jag är så lycklig! :-)

Igår hängde klassen upp våra bilder till utställningen "NORMSTORM" här i Jönköping. Bilderna kommer hänga till ungefär december vilket innebär att många människor kommer se våra bilder. Efter själva upphängningen hade vi vernissage. Jag har redan fått höra väldig uppskattning utav min bild så jag är så glad att det har den effekten. Texten till min bild är "No sin, just skin". Har ni vägarna förbi tycker jag verkligen ni ska passa på att besöka juneporten (med anslutning till resecentrum) och checka in min och min klass bilder. :-)
 
Sedan vill jag även ursäkta mig att min uppdatering här på bloggen har varit låg, det har varit hektiska veckor i skolan då vi har jobbat med våra portfolios. Jag har suttit till kl 2 på natten många kvällar med många kaffekoppar bredvid min dator och stressat. Nu har jag äntligen påsklov och ska passa på att visa lite av mina nya bilder :-)
Modeller: Anton Hallberg & Christopher Eriksson Williams.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela